Friday, July 9, 2010

SAYA BER-BLOG,KAMU BACA YA !

mau minta peluk macam ini ! :)

assalamualaikum . . .

emm.apa khabar ? hehe.macam terlampau baik pula kan.hr ini sangat gembira sebab afiq teda kelas.hehe.lagi pun tadi teda belajar juga sebab ada bengkel pengajian am.sy pun dengar tak khusyuk sangat sebab mengantuk ehh.hehe.semalam pun tertido tym sms dengan afiq.jangan marah ahh syg ? :)


pen & kertas untuk pengajian am.memang teda idea !

okay,cukup pasal bengkel ehh ? hehe.tadi pagi ada bacaan yassin di sekolah.then ada tazkirah pasal peristiwa israk & mikraj.sy sungguh tersentuh dengan apa yg telah ustaz sampaikan tadi.sedikit sebanyak memberi pengajaran untuk sy dalam memperbaiki mutu solat.insya-ALLAH semuanya bakal menjadi amalan sy !


emm.semakin hari sy semakin kuat & tabah untuk menghadapi apa juga kemungkinan dalam kehidupan.seriously,kadang-kala hati sy risau kalau-kalau impian yang dianyam tidak kesampaian.huhu.act,takut ehh.tp yg penting,sy percayakan muhammad afiq & dia juga percayakan sy.bila dengan afiq,sy belajar utk lebih banyak bersabar sebab afiq pun memang sangat kuat merajuk.hehe(banyak kata penguat dalam ayat td).jangan marah ahh syg ? emm.walaupun kamu jauh di mata,tapi kamu selalu dekat di hati !

kasih sayang yang berpanjangan untuk muhammad afiq !

No comments: