Tuesday, July 13, 2010

TAWAU TRIP !


assalamualaikum . . .

emm.alhamdulillah,sy baru sahaja selamat sampai di bandaraya kota kinabalu selepas bertolak selama 3 hari ke tawau.hehe.penat ehh tapi sangat seronok walaupun kami kurang bernasib baik dalam pertandingan forum tersebut.hehe.TAWAU sebagai TUAN RUMAH bolot semua anugerah.emm,malas mauu cakap lg.biasalah kalo bertanding di tawau,jarang tawau tak menang.enough with that.sebab memang itu jadi topik perbualan sepanjang berada di tawau.haha !

HARI PERTAMA DI TAWAU

airport TAWAU !

kami sampai di airport tawau jam 1.30 petang.hehe.then kami kena hantar pergi KOMPLEKS SUKAN TAWAU.masa petang tiada aktiviti.kami cuma berehat.then,malam ada raptai pertandingan di sekolah kebangsaan cina (ntah apa nama sekolah tu).haha ! then jm 9.30 kami bertolak balik ke tempat penginapan ! 



asrama KOMPLEKS SUKAN TAWAU !


SURAU ! tapi teda masuk pun.hehe !

HARI KEDUA DI TAWAU @ HARI PERTANDINGAN !


SITI RASNA SIERRA @ PENGERUSI FORUM



NICOLE @ AHLI PANEL 1


SAFIQAH @ AHLI PANEL 2


LAWRINA @ AHLI PANEL 3


MEGA @ MANAGER

emm.so,yg di atas ni adalah super hero kk ke tawau untuk forum.haha ! kita berusaha dan merancang, Allah menentukan segalanya ! yg penting, kami sangat gembira ! hehe. then petang kami pergi berjalan-jalan & membuang duit di bandar tawau.haha.tak sempat mau ambik gambar sebab takut kena rompak ! haha.

HARI KETIGA

balik semula ke kota kinabalu ! maaf sebab tersangatlah kurang gambar sebab mood pegi tawau tak begitu bersemarak.haha !



2 comments:

Whitetulip Tales said...

Takpa my dear..at least uda cuba kan..cute kakak pakai itu blazer..trus unty tkenang masa di SC dulu2..hihihi..oh ya..itu pic napa terlampau kicik sayang..make it large..its fine then. rugi tia nmpk itu rupa yg kiut tu..heh~luv u..

ika said...

hehe.itulah unty.fiqa ada waris-waris unty bh ini.pndai berforum kn.hehe.love you more !