Monday, October 4, 2010

MONDAY BLUES !


assalamualaikum . . .

selamat pagi cinta :)
Pertama sekali, syukur alhamdulillah sebab masih diberi peluang untuk melihat orang-orang tercinta, menghirup oksigen, makan-makan dan masih ada harapan. tapi pagi ini, teda mood mau pegi kampus (act, MAKTAB SABAH ialah sekolah harian biasa, HARAP MAKLUM). sebab saya dengan amat yakin yg hari ini mesti teda study, paling pun borak kosong & landing atas meja ;| paling bluessss lah monday :| tadi pagi bangun awal, then buat sarapan utk diri sendiri & my lovely sister :) then, part paling best is study PENGAJIAN AM @ subjek favourite seh. . . (tiru style org singapore cakap ;p )

Hari ini target saya adalah untuk mencari sebanyak mungkin bahan-bahan bacaan untuk subjek PENGAJIAN AM. STPM lagi sebulan, masa ni baru sibuk cari bahan bacaan, sibuk bongkar bank soalan, entah apa-apa lah. serius, saya panik sudah. so, saya sangat berharap kepada bloggers yang budiman, kalau ada apa-apa info or bahan bacaan, past-years stpm questions or anything, please let me know. kamu boleh attach link di mana-mana yg kamu suka, inbox di FACEBOOK saya pun boleh. KERJASAMA ANDA AMAT DIALU-ALUKAN. seikhlas hati untuk membantu :) TERIMA KASIH :)


No comments: