Friday, January 21, 2011

BORING !

assalamualaikum and hi !

boringnya lah duduk rumah tanpa buat apa-apa. geram juga. cik eyka mahu kerja tapi bila dah dapat kerja, macam tak sesuai pula kerja tuh. within this week, saya dah apply for 2 vacancies. which are ; 

pembantu event dekat advertising company.

pembantu taska.


so, kelmarin ada dah orang tuh call untuk 2nd interview. but then i refuse to come for the interview. because i have something to do. then masa tuh saya baru bangun tidur. maybe next week dia call lagi. haraplah.

tapi hati saya dah tertarik dengan jawatan pembantu taska. even gaji dia lebih kecil kalau nak dibandingkan dengan jawatan lain. tapi yg penting masa solat tetap terjaga. tuh yg buat saya rasa senang.

other than that, saya hanya duduk rumah diam-diam. makan tak kira masa dan jadi pembantu rumah dan pemandu. tolong lah. sangat boring. okeyh readers, full stop. muahaha.



 cik eyka rindu encik afiq sangat-sangat.

No comments: