Saturday, February 5, 2011

peminat niqab @ purdah, mari baca dan follow blog neh :D

salam bloggers ;

okeyh, setelah berkurun lamanya internet cik eyka lembab macam siput yg buta, hari ne saya kembali aktif dalam ber-blog. muahaha. sangat puas hati sebab dapat online dan update blog dengan lajuuuuu :D

berbalik kepada title dekat atas tuh, yes, saya sudah discover satu blog baru yg sangat bermanfaat semua coretan blogger tuh. itu pun saya diperkenalkan oleh cik amalina tentang blog tuh. thank you dearr :D saya tertarik sangat dengan blog tuh :D

mahu tengok blog tuh ? klik sini . kalau yg minat dengan niqab a.k.a purdah, sure mesti suka blog ne. lagi satu, teknik penceritaan akak ne memang sangat berkesan tauu. saya suka baca setiap entry yg akak ne tulis. jadi, tak mau panjang cerita, just view, baca and follow :D


No comments: