Thursday, March 17, 2011

DAY 27 : A PROBLEM THAT YOU HAVE HAD


Day 27 : A problem that you have had.
At one time, it was 4 years ago ; my form 4 year. At my young age, it was a big problem for me.
What’s that ?
Masa form 4 dulu, saya suka buat something ikut hati and fikiran sendiri. Saya selalu fly balik rumah and outing. So ,maybe some of the girls mungkin fikir yg saya liar or anything. Mulanya semua benda tuh tak bagi effect langsung pada saya. But at one time, bila pelajar baru masuk ; form 4 students. Masa tuh baru saya nampak yg benda tuh bagi masalah pada emosi saya. I’ll make it short, ada kawan perempuan yg sebar fitnah or whatever you guys think of it ; cakap pada new student yg saya tak bagus and my bff konon tak baik. Masa tuh hanya Allah tahu betapa sakitnya hati saya. Ditambah dengan masalah penyakit my mum, benda benda tuh lah yg buat saya keluar dari smesh. Sampai sekarang, got one girl yg masih cakap pasal benda tuh. End of story.
Saya tak pernah lupa apa orang buat pada saya, kecuali bila perempuan perempuan tuh dah minta maaf personally dengan saya. Yg buat buat lupa or masih lagi menyebarkan fitnah tuh, saya anggap mereka bagi saya pahala free. Pada yg sudah apologise personally, saya sudah maafkan kamu.


2 comments:

elle.nana said...

babe.. sabar kau.. semua tu mmg cabaran dunia kan? yg penting, aku syg kau~ =))
kita sama jak.. org tak penah penat nak buat cerita psl kita, pdahal dorg pon sama maybe..

ika said...

that's why i love you so much na :')