Friday, March 4, 2011

PENGHARGAAN UNTUK CIK NADIYA TAQWA ADAM


muah muah :)

Assalamualaikum and Hi bloggers ;

Oke, ini entry khas untuk follower 222nd cik eyka :) untuk cik nadiya taqwa adam. entry ne saya buat untuk suka suka sebab saya sangat banyak masa terluang. muah muah. tapi saya kena pick satu nombor dalam satu tempoh untuk diberikan award. kalau nak bagi semua, memang boleh. tapi saya sendiri pun tak pandai nak baut award, tak cantik. harap semua faham.

jadi, untuk tempoh ne, saya tergerak hati nak buat award untuk cik nadiya taqwa adam sebab dia dah jadi follower ke-222 blog cik eyka. harap cik nadiya sudi terima. tak cantik mana, tapi ikhlas dear :)



cik nadiya taqwa adam, sudi sudi lah ambil ya :)

muah muah. saya suka semua follower saya :D


4 comments:

Yaya said...

Alaaaa, tak acilaaaaaa. nak jugakk :')

FATIN SYAFIQA said...

hahaha. nak jugak nak jugak!

nadiya taqwa adam said...

dah amek .
tengs yup .
hehe

syafiqah @ syasya said...

@yaya & fatin syafiqa : laaaa~saya tak pandai sgt buat award. suka juga aa :D

@nadiya : welcome dear :) muah muah