Sunday, March 20, 2011

this is the reason

Assalamualaikum and Hi bloggers ;

seminggu tak buka blog. entries yg update semuanya memang telah di scheduled-kan supaya blog tak lah sunyi sangat. pada semua yg rajin komen, terima kasih banyak banyak. antaranya cik ct aja, fatin syafiqah dan lain-lain.[maaf sebab masa buat entry ne, tak refer dengan comments yg telah dibuat]. apa apa pun, I really appreciate it :')

tak lupa juga kepada encik afiq, saya tahu awak baca blog saya. thank you so much :')

so, kenapa tak buka blog selama seminggu ?

well, last week was very packed. nasib baik dak buat entries untuk challenge tuh. akhirnya, I've finished it. last week saya busy uruskan adik saya yg ada study trip dekat KL. so, dalam busy busy tuh, memang sedih juga. first time after 4 years, saya tak pernah berjauhan dengan dia. tapi sebab benda tuh wajib and nak biasakan dia untuk berdikari, memang kena rela dan redha lah.

and now after she's safely in KL, seriously every night rasa nak nangis. masa first day dia dekat sana, saya nangis punyalah teruk. macam orang putus cinta. but seriously, I love her so much.

p/s : tengah booking ticket untuk ke KL. tak mampu nak berjauhan, sebab dia memang tak biasa bersendirian.

No comments: