Sunday, July 31, 2011

Inspired by beautiful woman =)

Assalamualaikum semua :)

Hari ne last day makan-makan di siang hari. esok dh start puasa. so, saya pun nak ucap juga "Selamat menunaikan ibadah puasa" :) puasa dengan ikhlas yaaaaa :D dan hari ne punn saya mahu update blog. walaupun entry ntah apa-apa. untuk meneruskan kelangsungan hidup blog ne, saya kena korek juga idea untuk mengupdate.

tadi pagi kemas-kemas bilik dan saya kaget gitu loh. sebab rupanya baju saya semakin sedikit setelah beberapa helai telah saya dermakan kepada pihak-pihak tertentu. jadi idea untuk membei belah lantas muncul. bajet Indo kan ? :D and I'm wondering what kind of clothes should I buy next time ? sebab ada baju yang saya tak pakai pun :(

lantas saya belek-belek majalah untuk mencari inspirasi. lalu ketemu sama yg namanya busana muslimah :D dekat Sabah ne, susah mau cari busana muslimah yg sesuai denga taste gitu. semuanya ala-ala macik :D so, kalau beli pun, kena alter sana-sini. apatah lagi perlu disesuaikan dengan gaya tudung ya. kalau tak, memang lagaknya kaya orang mau ke konsert gitu. padahal nanti tujuannya mau ke kuliah ataupun mall :D jadi perlu banyak ulangkaji bab fesyen.

So, I've been inspired by some woman :D esp those who wear jilbab.


wardina safiyyah


Heliza Helmi

Oki setiana dewi :D [paling cantik kan ?]

The end :D


5 comments:

haziqa said...

mereka sgt santek. :)

shaliza khairi said...

sume pon cantek. ^^
tag awk join GA.

http://umairamaisara.blogspot.com/2011/08/qistina-1st-ga.html

ika said...

re ziqa : cantik kan ? :D

re shaliza : ok dear, nty sy join :D

Etong said...

etong suka wardina sama c dewi tuuu!! hihi

ika said...

sama lah etonggg :D