Wednesday, November 30, 2011

Changes :)

Assalamualaikum semua :)


okay, gambar memang teda kaitan, abaikan !


My dear readers and bloggers, how are you today? :) Fine, for so long I didn't update anything. Bukan sebab saya malas, tapi sejujurnya saya betul-betul teda masa and got bunch of assignments to work on. Fyi, next week saya ada UMS Sprint lg. macam Bakti-Siswa lah. I'll update the photos later, you'll see. 

Sepanjang beberapa minggu teda update blog, seriously saya rindu mau ada masa macam dulu-dulu dapat update blog. rindu dengan kawan-kawan blogger yang rajin komen setiap entry :') 
Dan dalam menyesuaikan diri dengan tanggungjawab belajar dalam tahap yang berlainan, memang berat. tapi berbaloi sebab kehidupan di Uni lah dapat ajar macam-macam benda.

Now, I see life in many perspectives. Maksudnya, hidup bukan sekadar untuk memuaskan diri sendiri. Kita hidup bermasyarakat. perlukan orang lain untuk saling melengkapi. jadi, kita kena give and take.

Since idk when, I manage to handle things by my own. Settle down the Uni payment, the broadband issue, peers problem, responsibilities management and many more.
Things are so much different now. And we need to see so many things in different ways.

Have a happy day ahead !

No comments: