Wednesday, December 8, 2010

demam indon.

assalamualaikum kawan-kawan.


mula sekali yes-syukur alhamdulillah sebab sudah berjaya jawab 6 paperr dgn cemerlang.maksud saya, boleh jawablah. jangan dulu kamu fikir saya boleh dapat 4 flatt stpm nee. two moree to go. actually nda juga banyak paperr tp sengaja mpm kasi jarak masa exam. nda tauu lah kenapa. bagus juga lah. nda juga saya stress sampai mauu pengsan. 

okayy, pasal tuu titlee blog mmg sandi eh [emm. . .maksudnya teruk eh]. tapi serius nee, saya demam mauu tgk movie indonn macam ADA APA DENGAN CINTA. nee moviee masa form1 dlu tauu. hehe. tp serius best gila moviee nee. sebab fanatic sama melly goeslow so saya ubah lagu blog nee kejap.




nee la coverr album ada apa dengan cinta. minat gila saya sama pelakon dia nee.


nee part favouritee saya. masa the girlss menari ikut lagu 'ku bahagia'.


second movie is EIFFEL I'M IN LOVE. nee lagi gila best. macam sweet lah yg penting moviee nee. memang saya nda bergerak dr depan tv kalau tgk movie nee. sebab tempat berlakon tuu dkt eiffel towerr pula. romantik gila moviee nee. nda menyesal tengok berjuta kali.


nee coverr moviee tuu. sweet eh.


nee antara scenee romantik. gentleman gila lelaki nee.


eiffel towerr. mauu honeymoon cnii. kalau nda mauu bawa, saya pergi sendiri. best scene everr !


3rd choice is DEALOVA. nee paling sedih. mengalirr air mata tengok moviee nee. sandi eh.


mula tengok pelakon moviee nee mcm nda best. tp sumpah, best yawww !


3 movie nee movie indon lama. bukan mauu cakap saya nda minat AYAT-AYAT CINTA, KETIKA CINTA BERTASBIH. gila kau, best movie nee yaww. tapi hari nee cuma mauu cerita pasal cerita indon time budak-budak ja. 

KU BAHAGIA

Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku
Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia

Ingin kulukis semua hidup ini
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia

Dalam hidup ini
Harungi semua cerita indah ku
Saat-saat remaja yang terindah
Tak bisa terulang

Kuingin nikmati
Segala jalan yang ada di hadapku
Kan kutanamkan cintaku kasihku
Agar ku bahagia

eat.pray.love.
fiqa [no racism]

No comments: