Sunday, January 30, 2011

early morning update

It's  2++ a.m but i still cannot sleep. memang dah selalu macam ne. kalau dulu lagi derita, sebab susah sangat nak tidur. but now dah kurang sikit sebab afiq selalu teman. lagi best dan syukur sangat sebab sekarang afiq dah jadi imam untuk baca doa tidur dan ayat kursi before tidur. selalu memang mujarab. just malam ne tak tahu kenapa susah sangat mata ne nak lelap. sedangkan dah berapa kali menguap. badan pon dah penat sangat. ikut hati saya nak kejutkan afiq minta dia teman sampai tertidur. but then tomorrow dia jadi second driver sebab dorang nak pergi bercuti ke langkawi. [ okeyh, BM aku makin hambur ] -.-

entry malam ne lebih kepada personal entry sebab aku tengah mengarut supaya mata ne boleh tidur. muahaha. kenapa penyakit insomnia ne wujud ? saya nak sangat google benda ne right now, tapi as i said before this ; line internet dekat sabah macam babun. sakit hati eh.

even malam ne susah sangat nak lelap mata, tapi saya rasa happy sebab tadi dapat freely on call dengan encik afiq. selalu kena bisik-bisik. muahaha. happy sebab dapat gelak-gelak sebab dengar cerita dia masa kecil dulu. tak pernah saya dengar budak-budak yg nak jadikan 'harimau' sebagai cita-cita bila dah besar nanti. muahaha. comel tau :D

I love him so much. even kami jauh beribu batu, tapi cinta tetap wujud dalam setiap helaan nafas. jarak bukan penghalang untuk kami tetap menjalin cinta. tak perlu cari yg sempurna sebab belum tentu yg sempurna tuh mampu buat kita bahagia, buat kita senyum dan mampu ada di sisi kita dalam setiap keadaan.

No comments: