Monday, January 24, 2011

special entry

assalamualaikum . . .
hi dear friends and stalkers ;

hari ne cik eyka nak buat entry khas untuk followers cik eyka. alhamdulillah sebab followers saya dah cecah 100++. nampak ckit kan ? tapi saya tetap menghargai sangat-sangat tau. saya nak orang follow ikhlas sebab suka entry saya. tak pun suka tengok blog saya. saya tak pandai sangat nak tackle isu yg boleh buat traffic naik. so, saya tulis apa yg saya tahu dan saya suka. muahaha.

untuk itu, cik eyka nak tag entry ne pada cik anies . bukan award pun or apa-apa dear, just nak bagi ne ;



untuk cik anies :)


cik eyka hargai semua yg view or follow blog ne. tapi tak larat nak buat banyak. lagipun saya tak pandai sangat buat benda macam neh. nak belajar dengan encik afiq dulu ;)



love by - cik eyka



3 comments:

秋 ツ said...

waahh~ special tu. mau jugak! ;)

Anies Anessa said...

eyka...!
tanx a lott...
rasa dihargai sgt...
nie makin shayang...

ika said...

re miss dorayaki : ala dear, tuh lah x ambik nombor 100. hehe.

re anies : makaceh jg dear sbb sudi terima :) ala comelnya, syg ketat2 ya :D