Wednesday, March 30, 2011

JAGA BUDAK BUAT SAYA KURUS

Assalamualaikum and Hi bloggers ;

I have to admit that I am so much lazy to update my blog. jadi kalau ada yg rajin jenguk sini, thank you so much. I really appreciate it. and for some of my 'pengomen tegar' such as cik aki, ct aja, cik lala and some names that I hardly remember, thank you so much. well, I think I have to give myself some times to have fun with different things.

Yesterday, I was at 1Borneo, y-know the largest mall in Kota Kinabalu, I guess. saya pergi dengan my aunties and my little cousin. masa makcik-makcik ne tengah ber-shopping dekat kamdar, saya pula bersuka ria dengan budak kecil dekat 'The Boo Boo Land'. canggih sekarang. dulu nak main main dekat games world, tukar duit untuk dapat game coins. tapi sekarang guna member card yg boleh topup. mahal pula tuh. tapi dah dekat counter, kena lah bayar juga. tambah lagi budak kecik tuh dah macam ulat tak sabar nak main. macam heaven lah konon dia rasa.

Kick, besarnya tempat main tuh. penat saya kejar sana sini. tapi bila fikir yg jaga budak kecik yg hyper aktif boleh buat saya berpeluh dan kurus, yeah. takpa, lari lah lagi, main lah lagi. muahaha.

The end.

No comments: