Friday, March 11, 2011

TEMPIAS TSUNAMI SAMPAI KE SABAH DAN LABUAN


Assalamualaikum and Hi bloggers ;

Paling penting sekali, seperti yg telah tersiar di kaca televisyen dan juga blog blog yg sangat pantas update entry, tak lupa juga kepada status facebook dan twitter yg tak pernah jemu mengupdate status pasal tsunami yg terjadi dekat Jepun, terima kasih banyak banyak. disebabkan anda anda semua, saya terkejut beruk bangun tidur tadi. dan ianya membuatkan saya alert. hampir sahaja mengambil keputusan untuk packing barang, tapi lupakanlah.

Dan paling penting, dijangka ; DIJANGKA tempias tsunami bakal dirasai sehingga ke Sabah dan Labuan. dan saya sangat hampir dengan kawasan pantai. setakat tadi, memang tiada apa apa lagi. tapi dalam jam 8 tadi angin bertiup kencang di bahagian Kota Kinabalu International Airport [KKIA]. tapi alhamdulillah, memang tiada apa apa lagi. Sabahan students dekat semenanjung, do not worry because pihak yg terlibat sudah ambil langkah berjaga-jaga. family anda selamat.

Ikut kata orang, paling awal dapat rasa gegaran or sort of things, dekat pantai timur Sabah. sorry guys, saya tak mahir sangat subjek Geografi. jadi tak tahu dekat bahagian mana tuh :)


p/s : Doakan yg terbaik untuk penduduk Jepun :)

2 comments:

Anonymous said...

adik kat sarawak...hope takde pape :)

ika said...

tu lah. hope sabah, sarawak & labuan safe :) take care ya :)