Sunday, April 3, 2011

SANA NAK CONVO, SANA ADA MUNSYI

Assalamualaikum and Hi bloggers ;

Yeah, saya masih mahu update. sebab saya sayang blog saya. dan saya tahu ada kawan blogger yg selalu singgah sini dan komen setiap entry saya. Thank you cik Ct Aja :D dan followers lain, silent readers and viewers :D

As you all know, this week I'll be having my graduation day. It's on Wednesday. and I'll have my dinner on the same day.

Minggu tuh juga ada ujian Munsyi. Munsyi tuh macam Medsi juga. tapi Munsyi is from USM. idk macam mana nanti ujian tuh, tapi rasanya tiada interview. just wait and see.

klik lah kalau nak tengok besar-besar :D

So, sesiapa yang ada apply pendidikan untuk pilihan pertama or kedua dalam UPU, bolehlah check dekat sini - Munsyi.

Jangan lupa check tau. actually, saya sangat berharap untuk dapat masuk UPSI or UIAM. tapi kalau dapat USM pun, alhamdulillah :D

Doakan saya. Thank you :D

6 comments:

Ct Aja said...

Wah terharunye...hehheeee, same2.. seronok jalan2 tukar2 crite, xde krete pon jadila jnji de internet...hehehhee... anyway, Good Luck k..

ika said...

hehe. tp internet sy x laju. so, susah mau blogwalking & komen slalu. tp sy hargai sgt2 tau :D thank you dear :D

Along Usop said...

gudlak!.. =)

elle.nana said...

babe.. klu ko dpt usm, bgus laa.. klu aku p peanng, ble pg jumpa ko skali.. hoho

ika said...

re along : thank you bro :D

re nana : hehe. babe, takut bah aku. sdhlah penang teda lgsg saudara aku. huhu. harap kau lah jenguk aku sana :D

elle.nana said...

haha.. ble jak.. ko bg aku tiket, kompom aku p sana.. ala, penang ok jak baa..