Monday, May 30, 2011

halatuju blog

Assalamualaikum semua !

sehat ? sabah cuti 4 hari start from 28-31 Mei. seronoknyaa ! and hasilnya tadi saya sudah beli kain untuk buat baju raya :)

malam ne, walaupun internet slow ; saya still dapat buat blogwalking. tapi tak banyak lah. sebabnya lama sangat terberhenti di blog gadis-gadis yg bakal bergelar isteri. seronoknya tengok blog dorang yg banyak entries pasal persiapan untuk bergelar ratu sehari. from cincin kahwin, barang hantaran, baju nikah and much moreee. oh ! like I'm in love with those things.

reading those blogs, and now I know what should I write in my blog. saya bukan jenis orang yg sangat update dengan berita-berita terkini. apatah lagi pasal politik. pasal hiburan ? yeah, sometimes. pasal bola ? bila saya ada masa ; saya update. informational entry ? tak selalu, serius. kebanyakannya pasal hidup saya sendiri. about my family, my boyfie, studies, highs and lows, love-life. pendek kata, it's all about me me me.



jadi saya tak harap kamu semua mahu follow saya. tapi kepada semua yg sudah follow, thank you so much. I really appreciate it. even saya selalu cakap pasal life saya, kamu still follow :') but then entry ne saya buat untuk bagitau kamu yg janganlah tunggu sangat untuk saya update blog dengan entries ada info bagai.


That's all ; the end.


2 comments:

Mysara Ab Rahman said...

sy tetap follow!! hehe

ika said...

alahai~thank you dearr :)