Thursday, December 22, 2011

Dress cantik untuk kahwin ;)

Assalamualaikum semua :)

Mesti semua sudah tengok video cik Dena Bahrin kan? sangat sweet kan mereka? :) Semoga hubungan yang di bina berkekalan sampai Jannah. Amin :)
Bila tengok orang bertunang atau kahwin muda, best kan? Kalau lah semua parents sporting dan memahami macam tu :/ Kalau bapa saya, habislah kena leter seumur hidup kot. Tapi apa pun, saya bersyukur dapat bapa dan arwah mak yang sangat baik :)

Insya-Allah, sampai jodoh, kahwin juga kan. yang penting, harus sabar. Masa yang banyak ne lah kita boleh start survey apa-apa yg patut. Macam saya kan, dah start survey baju cantik-cantik untuk hari berbahagia tu. sebab saya selalu tengok orang mengeluh sebab tak cukup masa mau prepare untuk pertunangan atau perkahwinan. 

Antara baju yang cantik-cantik yang saya suka is baju Shera Aiyob masa dia bertunang. Warna pink, even simple tapi ada tarikan tersendiri.


credit to google :)

  Next is baju Elyana pakai masa nikah kot. tak tau sangat. tapi serius cantik, match warna dengan kulit Elyana yang putih.


credit to Google and the photographer :D

Yang ne pula baju yang Ayu Raudhah pakai. Cantik sangat :)


Credit to Google and the photographer :D


Lagi baju yang cantik-cantik adalah macam yang di bawah ne; 


Yang ne Kate Middleton pakai masa dia wed. cantik kan? Sorry tak tau sangat dia punya title nak letak dekat sini. Dah trend pakai lace macam ne kan? :D
Credit goes to Google :D


Suka tengok detail dekat belakang dress ne. even seksi kan? :D
Credit goes to Google :D 


Yang ne sepa yang ada tengok Twilight: Breaking Dawn memang tau. hehe. ne dress yang macam Bella Swan pakai masa dia on the way transform jadi Bella Cullen ;) 
 Credit goes to Yahoo :D 


Now, macam mana nak gabung semua jadi satu idea? :D Akan datang memang banyak lagi dress yang cantik-cantik :D
Well, that's all. Thank you for reading :)



No comments: