Saturday, May 21, 2011

jangan menangis pada aiskrim yg tumpah dan sudah kering -.-

Hye all !

yeah, tiba tiba ja ada idea mau update blog. tengok tajuk post pun macam wahhhhh ! bernas sgt. padahal masa update ne I'm all alone working at the tuition centre. petang petang macam ne sedap juga kalau melantak pisang goreng -.- but focus iqa ; FOCUS !

update kali ne I think I should share some of my friends experience with you guys. senang cerita macam ne lah ; start when I knew her, her results was not good enough. macam roda. some time failed. but I always saw her crying because of her results. but yeah, what I like about her is she always have that confident with her. and she never complaint and selalu redha lah ;) nice kan her ?

and her STP's result also not so good. 

but now, she got the IPG's. congrates babe :')

look, Allah knows better. kalau tak dapat apa ja yg kita inginkan, confirm surely dapat yg lebih baik. but dgn syarat, jgn cepat putus asa dan mesti usaha. dalam firman Allah pun ada sebut " Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum, melainkan kaum tersebut mengubah nasib mereka sendiri". sila jangan ketawa if saya salah ayat or whatever. heh ! this what I always remember. tak payah google tauuuu ! :D

The end.

4 comments:

Izzati Amira said...

yeah...

Kyra said...

betul2. kalau kita tak dapat benda tuh sekrng mesti ada yang lagi baik akan datang kat kita kemudian kan. :) nice.

Unknown said...

Ade hikmah allah tak beri kita sesuatu 2..:3

ika said...

re all : yep, betul :D