Sunday, June 5, 2011

design bilik tidur idaman :)

Assalamualaikum semua !

Hari ne iqa baru dapat online. sebab dalam few days ne, line internet sangatlah teruk. then call celcom semua, alhamdulillah ; ada improvement.

Hari ne saya cuma akan update pasal life saya. belum lagi mau sambung pasal kantah sentuh. sebabnya, teda mood mau update pasal benda tuh.

Saya mau cakap pasal design bilik tidur. muahaha. sebab sekarang saya rasa macam mau ubah design bilik tidur. boring sudah hari-hari tengok bilik tidur yg sama ja. then google lah ckit-ckit. banyak juga design yg cantik-cantik :)



Design #1 : tema warna hijau.

Bilik tidur ne nampak kemas and simple ja kan. even dia pakai warna hijau, nampak menarik. dari segi gabungan warna hijau, memang nampak fresh. and try tengok wall belakang katil, ada elemen bunga dekat glass tuh kan. so stylish ! one thing yg I like, pasal mini sofa and cushion yg comel-comel tuh. overall, saya memang suka design ne :D



Design #2 : tema warna pink :)

yg ne design bedroom warna pink. one thing yg saya suka adalah pencahayaan dia. sgtlah romantik, memang sedapp ja tidur ne. and paling comel is katil dia. style kan ?



Design #3 : tema warna biru.

ya, ada gabungan putih kan ? just nampak sgt simple and bersih. saya suka design mcm ne. ada banyak ropol-ropol pd cadar katil and meja kan ? so nice :D

okeyh, setakat ne ja lah. next time update lagi :D

2 comments:

Anonymous said...

lawa owh yg hijau 2.. . heheh

ika said...

hehe. lawa kn ? saya suka sbb simple :)