Monday, October 24, 2011

ditag soalan cinta :)

Assalamualaikum semua :)

straight to the point sebab saya tengah terkejar-kejar untuk study for mid-term esok and some assignments. tapi still harus update blog k :D

saya telah ditag soalan cinta dari teman blogger iaitu eida :D soalannya:


 1. kenapa awak suka berblogging?
sebab bila saya berblogging, saya rasa tenang. why? most of cerita kisah suka duka hidup kita boleh share dekat blog. tapi tu dulu. sekarang saya suka berblogging sebab dapat tambah ilmu pengetahuan dan dapat ramai kawan :D
 
 2. awak ada secret admirer?

saya tak tahu pula :D
 
 3. cita-cita awak?

kalau dulu mahu jadi cikgu dan doktor :D tapi sekarang dah ambik kaunseling, Insya-Allah bakal jadi kaunselor. kalau rajin, nanti ambik clinical counselor. jadi doktor pakar sakit jiwa pula :D hehe
 
 4. kenangan manis yang paling awak suka?

semua kenangan manis dengan keluarga saya especiall dengan arwah mak :')
 
5. single or couple or married or engaged?
Masih milik keluarga saya :D tapi hati sudah ada yang merisik :p
 
  6. perkara yang awak suka buat?

 dengar lagu sambil blogging or baca majalah cleo :D
 
7. perkara awak x suka buat?

mop lantai :D
 
8. kalau awak dapat duit 1 juta..apa awak kan buat? (halal)

first thing, Haji and then PARIS :D
 
9. kereta kesukaan awak?

For now, Vios and Honda city. tapi myvi baru pun mengancam juga :D
 
10. perkara awak nak buat tapi x mampu dilaksanakan?

Tolong mangsa rogol or mangsa kanser :'( hanya doa saya mampu bagi :')
 
11. dah follow saya? :P

sudah my dear :D

Done :D Happy reading :D
  

No comments: